Kundeservice


 

Vanlige spørsmål:


Er ordren min blitt registrert?
Når ordren din er registrert, får du automatisk en epost som bekrefter det, sendt rett til den epost-adressen du har registrert.

Hvorfor har jeg ikke fått epost ennå?
Hvis eposten ikke er kommet frem, kan det være den er stoppet av spam-filteret (dette kan blandt annet skje på noen hotmail-kontoer). Pass på å sjekke epostinnstillingene dine. Hvis du ikke finner den i spam-filteret, kan du i stedet logge deg inn på Min konto og se ordrestatus der.

Ordren min står ”Til behandling”. Hva betyr det?
Når ordren din er blitt registrert, blir den automatisk sendt rett til lageret, i påvente av å bli pakket. Ordrestatus ligger som ”Til behandling” inntil den er blitt ferdig pakket og klar for sending. Lageret prøver å pakke alt samme dag, og de fleste ordre sendes ut etter 1-2 dager.

Ordren min er ”Fullført”. Hvor lang tid tar det før den er fremme?
Når ordren er fullført, er den blitt sendt fra lageret. Da vil den normalt være fremme hos deg etter 1-2 dager.

Jeg har fått mail om at ordren min er satt ”On hold”. Hva betyr det?
Vi kan oppleve stor pågang, og flere hundre ordre kan gå gjennom lageret hver dag. Noen ganger er det stor etterspørsel etter en og samma vare, og vi kan oppleve at lageret blir tomt, før vi rekker og bestille opp nytt, eller motta påfyll av varer.  Hvis ordren er satt ”On hold” , betyr det at vi venter levering fra en av underleverandørene våre. Normalt tar det noen ekstra dager å få en vare som er satt ”On hold”, men vi sørger for at lageret plukker og sender varen din så fort disse er registrert inn hos oss.

Om getFit.no


getFit.no er drevet av Fitness AS.

getFit.no består av en butikk på Storo Storsenter, en butikk i Hegdehaugsveien en butikk på Jekta Storsenter og nettbutikken www.getfit.no

Av merker så er det kvalitetsmerket BioTechUSA vi satser stort på, men vil etterhvert legge til andre kjente merker i nettbutikken.

Vi er også Offisiell distributør for BioTechUSA

Kundeservice

 

Kontakt oss


Betaling


Vipps
Enklere blir det ikke! Bruk mobilen og betal via appen Vipps. Legg inn telefonnummeret ditt etter du har valgt betalingsmetoden. Du vil så motta et betalingsvarsel på telefonen som må godkjennes. Og vipps! Så har du betalt.

Kortbetaling
Betal med Visa eller Mastercard! Kjøpssummen trekkes fra kortet samme dag som bestillingen blir gjort.

Klarna Faktura med 14 dagers betalingsfrist
Velger du å betale med faktura mottar du faktura på epost når pakken sendes fra oss. Faktura forfaller i løpet av 14 dager. Det tilkommer ikke noe fakturagebyr.

Klarna delbetaling / konto
Ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til samme epostadresse som er lagt inn med bestillingen. Man må være fylt 18 år for å handle med Klarna faktura/delbetaling.

Frakt og leveranse


Handler du for over nåværende fraktgrense vil det bli gratis frakt på din bestilling. Dette gjelder da levering med Bring til hentested.

1. Pakke til hentested (Posten) – 99 kr
Dette er en sporingspakke som blir levert på nærmeste postkontor eller post i butikk. Denne fraktmetoden egner seg for større bestillinger, der det ikke vil være plass i postkassen. Du vil motta epost og/eller sms med hentekode og informasjon.

2. Pakke levert hjem – 139 kr
Dette er en sporingspakke som blir levert på nærmeste postkontor eller post i butikk. Denne fraktmetoden egner seg for større bestillinger, der det ikke vil være plass i postkassen. Du vil motta epost og/eller sms med hentekode og informasjon. Normal leveringstid: 1-4 virkedager fra pakken er sendt fra oss.

3. Hent i butikk
Her kan du hente pakken i den butikken du valgte ut i kassen. Dette er både gratis og kan pakkes kjapt etter bestilling!Du vil få en SMS når pakken er ferdigpakket på lageret, og klar for henting.

Bytte og retur


Fremgangsmåte:

1. Før pakken er pakket/sendt
Ring oss på 47 25 24 89 og be om at hele ordren slettes, dersom en kundebehandler bekrefter at ordren er slettet har du angret.
For din egen del kan det være lurt å beholde kopi av e-post og informasjon om hvem du har pratet med i forbindelse med at du angret i minst 14 dager.

2. Etter at pakken er pakket/sendt
Ta kontakt med vår kundeservice: kundeservice@getfit.no
Du vil motta en «Returbekreftelse» på mail som bekrefter at kjøpet/varen er innenfor kriteriene for retur/angrerett, skriv ut denne bekreftelsen og legg den i pakken som skal returneres.

Lever returvaren inn på ditt nærmeste postkontor så fort som mulig, etter at du har mottatt bekreftelse fra oss.
Betal returporto og returner pakken til oss med vedlagt «Returbekreftelse»
Når vi har mottatt og behandlet returen/angrepakken din, vil ditt tilgodehavende (dine penger/reservasjon på kort) bli overført tilbake til din konto. Normalt tar dette 3-4 dager etter at vi har registrert varen hos oss.

3. Angreretten betinger at melding er gitt selger innen 30 dager etter at leveransen er mottatt.(jf. Angrerettloven § 21). Forbrukeren skal uten unødig opphold, og senest 30 dager fra melding om angrerett er blitt gitt, sende varene tilbake.(jf. Ang Angreretten § 25)

4. Angreretten gir næringsdrivende rett til å belaste kunde om produktet er påført en verdireduksjon som følge av bruk utover det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon. (jf. Ang Angreretten § 25).

Varer som forblir uavhentet, og som automatisk går i retur, er ikke å regne som en aktiv returhåndtering.
Kommer pakken i retur som uavhentet pakke vil gebyr bli belastet i henhold til gjeldende satser.
Dette er for tiden  490.-.

Krav for godkjennelse av bytte/returer

Kosttilskudd
Kosttilskudd må være uåpnet, med forsegling fortsatt inntakt.

Treningsutstyr
Treningsutstyr skal ikke være synlig brukt (dvs fritt for riper og lignende).

Retur/Bytte av klær:
Husk at innpakningen er en del av varen du har kjøpt, plastinnpakning skal være forsiktig åpnet slik at plagget kan brettes og puttes tilbake slik du mottok det.
Produktet kan prøves på for å se at størrelsen er riktig, men skal ikke brukes, klær som sendes i retur eller skal byttes skal ikke bære preg av å ha blitt brukt.
Det være seg lukt eller å være møkkete. Merke-lapp/er skal ikke være brutt eller fjernet fra produktet.

Ved å følge disse punktene, vil det hele gå raskere og mer effektivt for begge parter, iht. Angrerettloven.
Det oppfordres til at returvaren sendes som pakkepost, slik at du ved å sjekke Posten sine sider, har full oversikt over hvor ditt produkt befinner seg i postens system frem til det ankommer oss.

Når varene skal returneres skal de sendes tilbake til vårt lager sammen med utfylt returskjema.

Betingelser


Firmainformasjon
Fitness AS / getFit.no Adresse: Vitaminveien 7 , 0485 Oslo Org.nr. 916 719 582 MVA

Kundeservice
Kontakt oss på: kundeservice@getfit.no  Mail vil bli besvart i løpet av 24 timer, vanlige virkedager.

Leveringstid
Alle bestillinger blir pakket og sendt dagen etter bestilling, eller 1.virkedag etter bestillingen er gjort. Normalt vil du ha varene hos deg i løpet av 1-3 virkedager. Er varen du har bestilt blitt utsolgt, og vi ikke kan skaffe dem i løpet av kort tid, vil du få beskjed pr. telefon eller mail. Hvis det er noe som haster for deg, så gi oss en melding om det etter at du har fullført din bestilling, og vi vil prøve å hjelpe deg så godt vi kan. Send oss gjerne en mail på kundeservice@getfit.no

Frakt og gebyrer
Det er alltid gratis frakt på bestillinger over kr 799,-, på ordere under 799kr så tilkommer 99,- i frakt. Vi sender alle varer direkte fra Oslo, uten gebyrer og ingen toll.

Betaling
Vi benytter Vipps og Klarna Checkout som betalingsløsning. Hos Klarna Checkout kan du enten betale med kredittkort (VISA og Mastercard), delbetaling,  eller ved faktura.

Returer og bytte
Nødvendig informasjon om bytte og retur finner du her: https://getfit.no/bytte-og-retur/

Retur av varer dekkes av kjøper.

Kosttilskudd
Kosttilskudd må være uåpnet, med forsegling fortsatt inntakt.

Treningsutstyr
Treningsutstyr skal ikke være synlig brukt (dvs fritt for riper og lignende)

Kundeinfo
De opplysninger du gir oss, vil ikke bli gitt videre. De vil kun være tilgjengelig for personer tilknyttet getFit.no. Du kan når som helst be om at opplysninger vi har om deg slettes.

Aldersgrense
Hvis du er mindreårig, må en avtale godkjennes av foresatte. Bindende kjøpsavtale kan kun inngås med personer over 15 år. Kredittkjøp kan kun gjennomføres med personer over 18 år.

Personvern


De opplysninger du gir oss, vil ikke bli gitt videre. De vil kun være tilgjengelig for personer tilknyttet getFit.no.

Du kan når som helst be om at opplysninger vi har om deg slettes.