Spørsmål og svar


Vanlige spørsmål:

Er ordren min blitt registrert?
Når ordren din er registrert, får du automatisk en epost som bekrefter det, sendt rett til den epost-adressen du har registrert.

Hvorfor har jeg ikke fått epost ennå?
Hvis eposten ikke er kommet frem, kan det være den er stoppet av spam-filteret (dette kan blandt annet skje på noen hotmail-kontoer). Pass på å sjekke epostinnstillingene dine. Hvis du ikke finner den i spam-filteret, kan du i stedet logge deg inn på Min konto og se ordrestatus der.

Ordren min står ”Til behandling”. Hva betyr det?
Når ordren din er blitt registrert, blir den automatisk sendt rett til lageret, i påvente av å bli pakket. Ordrestatus ligger som ”Til behandling” inntil den er blitt ferdig pakket og klar for sending. Lageret prøver å pakke alt samme dag, og de fleste ordre sendes ut etter 1-2 dager.

Ordren min er ”Fullført”. Hvor lang tid tar det før den er fremme?
Når ordren er fullført, er den blitt sendt fra lageret. Da vil den normalt være fremme hos deg etter 1-2 dager.

Jeg har fått mail om at ordren min er satt ”On hold”. Hva betyr det?
Vi kan oppleve stor pågang, og flere hundre ordre kan gå gjennom lageret hver dag. Noen ganger er det stor etterspørsel etter en og samma vare, og vi kan oppleve at lageret blir tomt, før vi rekker og bestille opp nytt, eller motta påfyll av varer.  Hvis ordren er satt ”On hold” , betyr det at vi venter levering fra en av underleverandørene våre. Normalt tar det noen ekstra dager å få en vare som er satt ”On hold”, men vi sørger for at lageret plukker og sender varen din så fort disse er registrert inn hos oss.